Javascript אינו מופעל בדפדפן שלך. הפעל אותו על מנת לשפר את חווית הגלישה שלך.

ההרצאה- THE ART OF ONE FRAME |הסדנא - THE ART OF ONE FRAME

יהודה ומאיה דביר

יותר משמונה מיליון אנשים ברחבי העולם, בניהם גם אלמוני אחד בשם מארק צוקרברג, עוקבים באדיקות באינסטגרם אחרי חייהם של מאיה ויהודה דביר, זוג ישראלי סטנדרטי פלוס תינוקת בת שנה, שמתמודד עם כל צרות החיים כמו כולנו

יהודה ומאיה דביר

ההרצאות / סדנאות

  • ההרצאה - THE ART OF ONE FRAME

    באותה כנות, ופתיחות שבה נותנים השניים בכל שבוע הצצה לחיי הזוגיות שלהם,  יהודה ומאיה פותחים לקהל את הדלת ומכניסים אותו אל תוך שגרת היומיום של אומני קומיקס - מתהליך העבודה על האיור השבועי,  דרך הדילמות הקטנות של שיתוף חייך האישיים עם העולם כולו ועד להפיכת התחביב לעסק ריווחי ולהצלחה בינלאומית דרך סיפורם האישי, בשילוב סודות וטיפים מקצועיים שאספו לאורך השנים,
    יהודה ומאיה נוגעים בהרצאתם ב:

    - אומנות הסטורי-טלינג של פריים אחד - הסוד ליצירת תוכן איכותי, נוגע, ובולט.

    -  איך כל אחד יכול להפוך את התחביב למקצוע, ולבנות מותג מצליח ברשתות החברתיות

    - יצירה ושימור קהילת עוקבים, ואומנות השיתוף ברשתות החברתיות

    - עבודת צוות - להפוך את החסרונות של הפרטנר לחלק ממתודת העבודה.

    - ניהול זמן - מקסימום תוצרים במינימום משאבים

    - להשתמש בנקודות משבר כמנוע לצמיחה אישית ועסקית

  • הסדנא - THE ART OF ONE FRAME

    סדנא מעשית וחווייתית ליוצרים, תלמידים וסטודנטים לאומנות, מעצבים גרפיים, מאיירים וצוותי קרייאיטיב.

    במהלך הסדנא יהודה ומאיה חולקים את הסודות המקצועיים ליצירת תוכן מקורי, נוגע ובולט, נותנים הצצה לתהליך העבודה שלהם, ויוצרים ביחד עם המשתתפים, שלב אחרי שלב, פריים אחד מושלם. חוץ מהמון השראה וכוח להניע קדימה תצאו מהסדנא עם טיפים וכלים פרקטיים :

    - איך ליצור ולשמר קהילה ברשת החברתית

    - איך נשארים רלוונטיים לאורך זמן

    - אומנות השיתוף ברשתות החברתיות

    - איך מעבירים תוכן שיווקי בצורה אפקטיבית וידידותית לקהילת העוקבים

    - איך כל אחד יכול להפוך את התחביב שלו למקצוע , ולבנות מותג מצליח ברשתות החברתיות.
     

    סדנא למגזר העסקי, חטיבות דיגיטל ולכל אחד שרוצה לבנות מותג מצליח.

    אומנות הסטורי-טלינג בפריים אחד - הסוד ליצירת תוכן מקורי, שמצליח להתבלט ולגרום לצופים להתמקד במסר שאתם רוצים להעביר.

    - איך לבנות מותג מצליח ברשתות החברתיות 
    (תכלס - איך עושים כסף)

    - יצירה, טיפוח ושימור קהילה ברשת, ואיך נשארים רלוונטיים לאורך זמן  
    (איך מושכים עוקבים אורגניים...ושומרים עליהם)

    - אומנות השיתוף ברשתות החברתיות - איך לייצר אינגייג'מנט אפקטיבי
    (מה מניע את העוקבים לעשות לייק ולהגיב)

    - איך להעביר תוכן שיווקי בצורה אפקטיבית וידידותית לקהילת העוקבים
     (איך משלבים פרסומת שתקבל חשיפה גבוהה בלי לעצבן או לאבד עוקבים)

    - מיקסום השימוש בפלטפורמות הדיגיטליות השונות , ויצירת טרפיק נכון בניהן 
    (איך אני משאיר את העוקבים בתוך הערוצים שלי)

    - ניהול זמן ועבודת צוות - מקסימום תוצרים במינימום משאבים    
    (לא צריך הרבה עובדים כדי לנהל אימפריה)

גלריית וידיאו של המרצה

אודות המרצה

בסדרת איורי קומיקס, שעולים אחת לשבוע בנכסים הדיגיטליים שלהם, הם מעבירים סיטואציות יומיומיות בצורה כנה, משעשעת ומעוררת הזדהות. בזכות העובדה שאפשרו לקהל העוקבים שלהם להיחשף גם לרגעים הפחות פוטוגניים, הצליחו יהודה ומאיה  לייצר בפיד שלהם שיח של שיתוף, הזדהות ותמיכה הדדית  בין מיליוני אנשים וכך למעשה הפכו את השיתוף ברשתות החברתיות לסוג של אומנות. בשנת 2019 יהודה ומאיה זכו בפרס "יוצרי התוכן היצירתי ביותר" במסגרת התחרות הבינלאומית היוקרתית  INFLOW Global Awards'''' באיסטנבול . הזכייה בפרס חיזקה את העובדה שמעבר להיותם אמנים מוכשרים, השניים גם מאסטרים ביצירת תוכן ובסטוריטלינג של פריים אחד.   פריים שתופס את העין, מספר סיפור שלם וגם מצליח להעביר מסר חד וברור.

כמו רוב הילדים, גם יהודה נהג להתייחס לקירות הבית כמו לקנבסים ריקים. בניגוד לרוב ההורים, אבא של יהודה, שנפעם מהכישרון יוצא הדופן, החליט באותו הרגע - לצבוע בכל שבוע את הקיר בלבן, כדי לפנות מקום ליצירות החדשות של בנו. בזמן שיהודה הרים תערוכות וזרק בחופשיות צבע על קירות, בצד הצפוני של הארץ, מאיה שלמדה ממורתה הקשוחה לפסנתר ש"אין דבר כזה פחות ממושלם", איירה על גיליונות ציור בדייקנות, בשקידה, ובירידה לפרטים הקטנים. עשור לאחר מכן השניים נפגשו בפעם הראשונה בצבא,  אבל רק אחרי שלוש שנים של חברות קרובה (שבמהלכן יהודה קיווה ליותר)  קרה מה שקרה והם החליטו לשנות סטטוס.  השילוב בין שני העולמות המנוגדים -  הוא הקסם, הכוח, וסוד ההצלחה שבזכותו הם מצליחים להתבלט בין ים התוכן שעולה בכל יום לרשתות החברתיות,  וממשיכים לחדש ולהישאר רלוונטיים לאורך זמן.